2 Nisan 2008 Çarşamba

KİMLERİN ELİNE DÜŞTÜK.

Dün dükkanda otururken yaşlı bir amca geldi arılarımda sorun var dedi
geçen sene daha doğrusu bu kış çok zayiat verdiğini arılarında sakat arıların önüne geçemediğin arıların devamlı sakat arı çıkardığını söyledi amca dedim .senin arılarında varroa var dedim doğru dedi ziraatciden ilaç aldım bir türlü sakat ölümlerin önüne geçemedim dedi
amca söyle bakalım ziraatci sana hangi ilacı verdi varroa için LA BİLMİYONMU O İLACI HANİ ŞURUBA KATILIYO ŞURUBU KIPKIRMIZI YAPIYO. LA AMICA ŞURUBA KATILAN ÖYLE BİR İLAÇ YOK YAHU VAR DEDİ ZİRAATCİ BANA VERDİ SEN BU İLACI KULLAN ARILARINA VER BU İLAÇ ARILADAKİ SAKAT ÖLÜMLERİ ÖNLER. bu ilacı bana gösterbilirmisin dedim bende bir adet vardı bumu dedim evet dedi bu ilaç dediği ilaç arıcılıkta yasaklanan APİVESİN DEN BAŞKASI DEĞİLDİ. şimdi bu tarifi yapan ziraatciye ne dersin adam 25 yıl devlete sözde hizmet etmiş br ziraat taknikeri .bu konuda yorum yapmak dahi istemiyorum

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Say�n Yener insanda �nce sorumluluk duygusu olmas� laz�m,yapt� i�ten dolay�vicdan muhasebesi yap�p ak�am kafas�n� yast�a koydu�unda rahat uyuyabilmesi laz�m,otokontrol sistemiylede bu ve bunun gibi d�nen kimseleride devre d� b�rakal�m.�yi �al�malar ve ba�ar�l� bir sezon temennilerimle

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

yener türkiyede ilaç sektörü tarıma hükmediyor tarımda kullanılacak ilaçlar devletten önce en ucra köşeye bile gidiyor birde maaş icin memurlar var işi bilmez ama diplaması var yönetmelik bilir sonuç ortada bence biz arıcılar bol bol bilgi paylaşacağız birbirimize arımıza sahip cıkacağız bir kovan varovalı arı bin kovana zarar verir