9 Mart 2009 Pazartesi

HOCALARIM

Evet yaklaşık arıcılığa başlayalı 20 yıldan fazla oldu, ama kendimi arıcı olarak göremiyorum evet ARICI yım diyemiyorum şu anda 150 den fazla arılı kovanım var bakımını bizzat ben yapıyorum her ne kadar bir dönem arıcılık kursları versemde şu an vermiyorum( işlerimin yoğunluğundan bıraktım) ilçemin en fazla arılı kovanına sahip olsamda ama iyi bir arıcılık öğrencisi daha doğrusu bu işte kalfa düzeyine çıktığımı söyleyebilirim çünkü bu iş diğer meslekler gibi değil . evet benimde bu meslekte bilgilerinden faydalandığım hocalarım oldu ilk başta NİZAMETTİN KAYRAL,onun kitaplarından çok faydalandım yine MUHSİN DOĞAROĞLU, onunda eserlerinden çok faydalandım bunların dışında sayın AHMET İNCİ, ERTAÇ TUTKUN, TKV VAKFI ARICILIK yayınları , BALLI BABA fikirleri her zaman bana ışık tutmuştur,bunların dışında sayın DEVRİM OSKAY olsun ,sayın İRFAN KANDEMİR bunlar aklıma gelenler yazdıklarından fayalanmışımdır ama bu benim onların her yazdığına kayıtsız şartsız uygulayacağım anlamına gelmiyor bunların dışında benim en değerli hocam bana her yıl değişik bilgiler öğreten TABİAT ve ARILARDIR çünkü her geçen yıl diğerinden farklı geçmiş her yıl bilgi dağarcığımıza yeni şeyler katmıştır. son olarak sayın ALİ TÜRKE hocam diye hitap etmiştim ama o bu sıfatı kabul etmedi neyse dediğim gibi ben daha yolun başındayım öğreneceğim daha çok şey var.

Hiç yorum yok: