26 Mart 2009 Perşembe

GÜN BİLGİSİ

Doğa bütün takvimlerden bağımsız işler. Oysa bütün takvimler Doğa'ya bağımlı. Fırtınalar iklim değişse de hala hemen hemen aynı günde aynı şekilde esmekte. Ay, bir büyüyüp, bir küçülmekte; bunu yaparken su dünyamızı etkilemekte. Bu sayfada, doğanın takvimi ve bu ritmle gelişmiş ritüeller ile ilgili bilgileri paylaşağız...BU YAZI BAŞLIĞIMDADA BELİRTTİĞİM GİBİ GÜN BİLGİSİ ADLI KİŞİSEL BİR BLOG ADRESİDİR BURADA BİZİM İÇİN ÇOK GÜZEL BİLGİLERE ULAŞACAĞIMIZDAN EMİNİM ben tarımsal üretimimde ay takvmine çok dikkat etmeye çalışıyorum ve hissedilir derecede faydasını görüyorum arıcılıktada ay takviminin kullanılması mümkün olmakta ama ben daha bu konuda çok bilgili değilimbu cumaresi blogun sahibi güneşin hanımla irtibata geçip bu knuda ondan yardım isteyeceğim sizlerinde mutlaka gözlemleriniz olmuştur mesela bazı zamanlar arıların fazla petek örmesi yada örmemesi verilen şurubu çekip çekmemesi bunları gözlemleyip arılarla daha iyi çalışmak aslında benim en çok üzerinde duracağım konu ana arı üretiminin de ayın etkisinin olup olamayacağı ki ben etkisinin olacağını sanıyorum işte bu zamanları tespit ettiğimizde bizim için daha faydalı olacağına eminim

Hiç yorum yok: