2 Haziran 2009 Salı

SON DURUM

haziran ayına girdik geriye baktığımızda yaptığımız uygulamaları gözden geçirdiğimizde şu ana kadar bal gelmesede yaptığımız uygulamalarla arıların mevcudu haziran ayının başı itibarıyla 20 şer çerçeveye ulaştı artık kestane çiçeklerinin açmasını bekliyorum daha önceki yazılarımdada belirttiğim gibi arıcılık amaçlarımız doğrultusunda arıları yöneltme sanatıdır bizim amacımız kovanlardan bal almak olduğu için arılarımızı bala hazırladık ve görünüş olarakda başarılı olduk sayılır şunu belirtmeden geçemeyeceğim ortalama 120 kovanda şu ana kadar hiç oğul önlemek için meme kontrolu yapmadım yani meme kırmadım ve de gerek duymadım hiç oğulda çıkmadı demekki koloni kontrolu başarılı geçmiş neyse ben beslemeyide eski usul yapmıştım yani şeker şurubu ve kekle arılarınız beslemeye ihtiyaç duyuyorsanız mutlaka zamanında besleme yapmalısınız artık kafanızın karışmasına da gerek yok çünkü artık herkes arılarına kek ve şurupla besleme yapıyor illaki invert olsundiye bir şey yok yani gönlünüz rahat olsun şunuda kesinlikle unutmayın EN İYİ IRK ARILIĞINIZDAKİ IRKTIR ARILARINIZA VE ARI IRKLARINIZA SAHİP ÇIKIN ÇÜNKÜ GÖRÜYORUMKİ BAZI BLOGLARIN AMACI SAĞA SOLA SALDIRIP BİRİLERİNİ KÖTÜLEYEREK KENDİ REKLAMINI YAPIP SONUNDA ANA ARI PAZARLAMAK YİNE TEKRAR EDİYORUM EN İYİ IRK ARILIĞINIZDAKİ IRKTIR YETERKİ AMAÇLARIMIZ DOĞRULTUSUNDA ONLARI KONTROL ETMESİNİ BİLELİM

Hiç yorum yok: