22 Eylül 2009 Salı

ŞANSA BAK


ana arıyı kovanın önünde temizlemeye başladılar

anayı elime aldım biraz temizlemeye çalıştım


ana tuzağa düştü







BU yıl ana arı üretimine bir türlü son veremedim aslında bu işi ağustosta sonlandırmam gerekiyordu ama bir türlü işler istediğim gibi gitmedi bunun nedeni ise sarıca arıların çiftleşmeye çıkan ana arılara musallat olması gerçi geçte olsa sarıca arılar için yaptığım tuzak çok işe yaradı ama bu yıl için iş işten geçti seneye tuzakları daha erken yerleştireceğim bendeki şansa gelince tuzağı hazırladın sen git bunu çiftleşmeden yeni dönen ana arının kovanının yanına koy zamanlama süper birde kovanın önünde uçuşan sarıca arılaları yem olması için tuzağın üzerine düşürmeye çalışırken sarıca arılarla beraber çiftleşmeden dönen arıyıda sarıca arılarla beraber tuzağa düşür neyseki yapıştırıcının kenarına düştü hemen kaptımama yinedeyapiştırıcıya biraz bulaştı biraz ben temizlemeye çalıştım kovanın önüne bıraktım birazda arılar hemen temizlemeye başladı ana kovana girdi birdha bakamadım en kısa zamanda bakacağım bakalım ne olacak

Hiç yorum yok: