17 Mart 2010 Çarşamba

NEREDE KALMIŞTIK

EVEET nerede kalmıştık derken aslında biryerlerde kalmadık yuvarlak bir dairenin içinde dönüp duruyoruz dönüyoruz ama dönerken daire gittikce küçülüyor ama bizim amacımız daireyi dönerken büyütmek olmalı ama maalesef bizim daire küçülüyor reklamın kötüsü olmaz derler biraz tartışma başlatmak lazım amacımız ne yahu ne olacak tabiki biraz para kazanmak bundan daha doğal ne olabilirki e ne yapacağız ilk önce benim kafkasım senin karniol,ü döver hadi oradan asıl benim karniolüm senin kafkası pataklar hadi ya benim karniol günde 3000 yumurta atar oda bişeymi benim kafkas daha fazlasını atar kafkas çok hantal canım bizim bilimciler bu işi hiç bilmiyo bilmem nerede karniol seksenbin basıyo aaa bu arada ana çiftleştirme kutularını hazırladım benim safın kızlarından bu sene isteyen çok sıraya girin ülkemize hizmet için hiçbir masraftan kaçınmadık yurt dışından binbir zorlukla getirttiğimiz analar ülkemizde kovan başı 80 er kg bal yaptılar yani üstünlüklerini ispat ettiler kafkasa veya yerli arılara en az beş kat fark attılar yahu şu bizim bilimciler yıllardır bizi keklemişler neyse dediğim gibi, yine yuvarlakm bir dairenin içinde dönmeye başladık

4 yorum:

taskın dedi ki...

şurada kaldık abi
benim karnıol senin kafkastan fazla bal yapar muhabbetinde
bu arada anadolu arısı ve ekotipler arada kaynadı gitti

hbcaliskan@gmail.com dedi ki...

merhabalar ali abi. kaldık işte dediğin gibi.. tamamen ortada kaldık.bir yanda ülkenin her yanında süren yabancı sevdası ..kaynakların el altından yada açıktan dışarı taşınması bir yanda kendisine pazar oluşturmak için çırpınan AKILLILAr.. haa dahada vahim bir durum var buda eriyip giden yerli ırklar ..üzerinde durulmayan yerel zenginlikler.. yazacak o kadar çok şey varki ... düşünmek bile iç karartıyor yahu

Murat Çakır dedi ki...

Ali Bey, ben 1996 yılında arıcılığa merak saldım ve o tarihten beri, bu tür pazarlama faaliyetleri hep süregidiyor. Şu kovandan alırsan yüzde yüz verim artışı, bu arı ile çalışırsan yüzde yüz verim artışı. Ama 15 yılda bal verimimiz 15.5 kilodan, 16.5 kiloya çıkmış sadece.

Geçen gün bir arkadaş linkini attı. 2 ayrı site var. Birisi Kafkas tanıtımı yapıyor. Saf kafkas ile arıcılık yaparsanız şöyle olur böyle olur diye anlatıyor. Resimler de var.

İkinci site, fotoğrafları ilk siteden kopyalamış, metinlerin de büyük kısmı aynı. Sadece Kafkas yazan yerlere Carniol yazmış.

Bu kısacık ömürde, herkes işporta tezgahını kurmuş hayat caddesine ve birşeyleri pazarlamanın peşinde.

ali yener dedi ki...

taşkın abi moda karniol belki onlarında modası gelir hüseyin kardeşim para her zaman insanların dünya görüşlerini ve prensiplerini esnetiyor amaç para olunca herkes gerici herkes çağdışı murat abi bende 89 dan beri arıcılık yapıyorum en kolayı sanal alemde arıcılık salla sallayabildiğin kadar koloni 80 kg bal veriyor kimse demiyor kardeşim nerede bu koloni başına seksen kg var ortada bal yok bu ülkede en kolay arıcıyı kandırmak adamakla mal tükenmez