14 Temmuz 2010 Çarşamba

İKİNCİ VE SON HASAD


SEVGİLİ arı dostları bu gün 20010 yılı bal hasadına başladım ve ilk günki resimleri paylaşmak istedim 2009 yılının ağustos ayında başlayan sezon benim için bu gün bitmiştir

kısaca hafızalarımızı tazelersek bütün sezon boyunca ilk önce besleme yok invertti yok şeker şurubuydu veya kek bunların hepside tartışma konusu yapıldı şeker şurubu kullananlar gerici yada gelenekci

invert şurup kullananlar başka şekilde kendilerini lanse ettiler daha sonra ise ırk modası basşladı kafkası karniolu yerlisi garibanların hiç bir şeyden haberleri yokken bu ırkları bayağı bir kapıştırdık ırklar üzerinde çok şey yazıldı çizildi bu tartışmaya birazda ben bir şeyler katmaya çalıştım hattim olmayarak bu arada yukarıdaki kovanım 2010 yılı arılığımın şampiyonu arada kaynamasın bu yıl ballarımın yarısını kasnak bal olarak üretmeye çalıştım sezon bu yıl çok yağışlı gitmesine rağmen yinede umduğumdan çok fazlasını ve geçen yıldan daha fazla bal almış bulunmaktayım

bu resimleri 13 temuz 2010 yılında çekmiş bulunmaktayım fotoğraf makinamı arılıkta unuttuğumdan dışarıda kalan makinam maalesef bozuldu artık yeni makina alıncaya kadar rasim çekemeyeceğim neyse konuyu toparlamaya çalışayım yaklaşık bir yıldır arıcılık modasını takip ediyoruz beslemeydi ırkdı derken buralardan umduklarını bulamayanlar şimdi don gömlek resim çektirip işi götürmeye çalışıyorlar 2010 bitti yaşasın 2011diyelim birde son olarak arkadaşın biri bana yorum olarak bir tabir kullandı ATMA ZİYAAA AYNISINI KULLANIYORUM LÜTFEN ATMAYALIM herkese selamlarımı sunuyorum

5 yorum:

Murat Çakır dedi ki...

Ana arı ithalatı ve satışı işiyle uğraşanların estirdiği fırtınaları görünce, bir anlığına sanki bizim memleketin arıları 3 kat olmaz, bal yapmaz zannına kapılmıştık. Görüntüler çok süper. Demek bizim memleketin arıları da bal yapıyormuş.

ÇELİK ARICILIK(Arıcılık Teknikeri) dedi ki...

ALİ bey, hasadı yaptınız. hayırlı ve bereketli bir sezon olmuştur inşallah. zaten görüntüler de onu ifade ediyor. kalın sağlıcakla...

Kenbiloğlu dedi ki...

Selamlar,

bereketli olsun,Allah u teala seneye de nasib etsin inşallah

kolay gelsin

ARICISERKAN67 dedi ki...

selamunaleyküm

Ali bey öncelikle hasadınız hayırlı olsun.Irk konusuna bikaç yıl önce kafkas şöyle arı böyle güzel diyenler şimdi başka hava vuruyorlar.aldıkları bal ortada bakalım seneye hangi çalışkan ırkla tanışacağız.

Haaa unutmadan en güzel ırk benim arının ırkı eee ortalaması methedilen ırklardan fazla.Hangi ırk diyecek olusanız karadeniz ırkı yani bulunduğum bölgenin.

çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Hasan ÇINARLIK dedi ki...

Maşallah görüntüler çok güzel,,
Allah bereketini artırsın..