27 Mart 2012 Salı

İŞLER YOĞUN

                                                    karların erimesiyle  biriken işlerin hızla 
Resim yazısı ekle

 yapılması gerekiyordu paketlemeyi nihayet bitirip ürünlern satışına başlamakla beraber  bahar ekimleride hızla devam ediyor
                                              
bugün patetes ekimini yaptık



 işin yarısında kultüvatörün zinciri koptu
traktörle dizi çekip pateslari diziye dikim yaptık bakım işleri daha kolay oluyor bu arada bal odasının eksikliklerini tamamlamak için geceleride çalışmak zorunda  kaldım kendi peteğimi basmak için gerekli olan mum eritme tankımda geldi deneme fırsatım oldu mumlarımı ilk önce 120derecede ısıtarak özellikle amerikan yavru çürüklüğüne karşı sterilize ettim                          



 bu arada eriyen mumları kalıba dökmek için krom levhalardan tepsiler yaptım ama  kaynak bayağı gözlerime dokunmuş
 sonuç olarak ilk denemem  başarısızlıkla sonuçlandı  ilk önce kalıba döktüğüm mumları kalıbından çıkaramadım daha sonra çıkardığım mumları
 petek basma kalıbından geçiremedim çünkü ortam bayağısoğuktu ve kalıpları ıslamamıştım




ilk deneme hiçde iyi olmadı

Hiç yorum yok: